måndag 29 augusti 2016

Stjärnryttare livet ut

Du vet känslan av att gå och vänta och vänta på att de ska gå ut med ett gratis Star Rider-erbjudande? Ja? Nej? Jag känner till den, i alla fall. Jag kommer från en hyfsat fattig familj med lagom sparsamma huvuden, så jag har alltid lyckats hålla mig från att spendera pengar på sådana här datorspel. Jag hade inte ens en egen dator förut, liksom.

Därför känns det skitbra och lite ofattbart att jag nu är LIFETIME SR på spelet. Jag brukar inte ha tråkigt på dagarna, men nu kommer jag definitivt inte ha tråkigt. Det känns väldigt skönt att verkligen kunna spela på riktigt; inte skynda mig igenom uppdragen och dessutom få en veckopeng att spendera på nödvändiga grejer (host kläder host utrustning host).


Gulligaste personen idag: May, som bara "Du har ju Skyghost sadlad och klar". Jag bara "Eh, nej May. Han är faktiskt inte sadlad." Och det trivs jag bra med, för nu när jag har ridit barbacka ett tag ser det rätt klumpigt ut när jag provar sadlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar