lördag 1 oktober 2016

Krossat hjärta och en busig Äppelpaj

Mitt hjärta gråter för att jag fortfarande bara är på lvl 12 och varken kan ha en en islandshäst, fjording eller en uppdaterad Frisisk sporthäst ännu.

Som tur är kom det en liten ponny med lustigt humör och tröstade mig. Titta på honom! Hur söt? Han heter Applepie och kallas för Pippin, eftersom hela han påminner om Peregrin "Pippin" Took från Lord of the Rings. Han är lika matglad, liten, pigg, lättsam och omtänksam som hobbiten.

I början störde jag mig sååå mycket på att Pippin var långsam som en snigel, men jag härdade ut, red alla lopp som fanns och nu är han redan på level 8. Det är fortfarande väldigt långsamt, visserligen, men jag står ut med det!


Det här var verkligen jag när jag försökte bestämma vilken av ponnyerna jag skulle välja. x)


(Typ. Tyvärr har jag inte råd med mer än en, om jag ska spara till andra hästar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar