lördag 22 april 2017

Påsk och huvuduppdrag som jag inte kan göra

Medan "alla" andra snackar om de nya huvuduppdragen är mitt huvud fortfarande kvar i påskens färgglada ris, för jag har inte haft tid att spela på en vecka.

Påsken, i alla fall, var jättekul. Jag letade ägg ihop med mitt syskon Agnes Firelund och kläderna vi fick som belöning är väldigt fina.

Sadelväska, kortbyxa och tröja från uppdragen. Vi fick också två par skor, en gul kortärmad, blå kortbyxor, cerise-vit klänning, och en mintgrön vårjumper.
När vi fick reda på att det skulle komma nya huvuduppdrag blev jag glad, för jag vet att många har väntat så länge på det. Jag själv hade dock inte ens gjort klart alla huvuduppdrag som redan fanns och det kommer antagligen ta ett par månader innan jag är klar.

Jag vet inte om jag kommer läsa spoilers eller inte... Jag är nyfiken och har inget problem med spoilers, men att upptäcka allt själv är ju extra spännande. I alla fall hoppade jag över typ hälften av Game News-videon för att inte spoila mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar