onsdag 1 februari 2017

Magiska hästar

Jag har en stund kvar i skolan, men jag vill hem. NU! För jag vill se de nya urhästarna in game. Jag vill se hur de ser ut på nära håll och bjuda hem dem till mitt stall.

Vissa tycker inte om att när hästar har "onaturliga" färger, men jag diggar det. Två saker jag verkligen lever för är fantasi och fantasy (nej, det är inte samma sak) och urhästarna är fantastiska ur den punkten.

Tyvärr hade jag inte det här kontot när de första urhästarna kom till spelet. Är så besviken över det, för jag gillar verkligen den modellen, men jag hoppas att de kommer tillbaka någon gång... Nu finns i alla fall de nya hästarna, och de är otroligt snygga!


Jag diggar alla sex versionerna, men den rosa är nog mest cool av de tre färgglada. Av de tre "vanliga" tycker jag att den bruna är jättesöt. ^.^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar