söndag 26 februari 2017

Nya träns och hjärtsaker

I onsdags dök den resande klädmarknaden upp igen. På nyhetssidan stod det att det hade kommit MASSOR av nya westernträns, så jag red dit och kollade, men så fanns det bara nio stycken. Överdrift att skriva "massor", tänkte jag. Några dagar senare insåg jag att det hade funnits hela fyra flikar med träns, så nu håller jag med om att det är väldigt många! x)


Jag blev jätteglad över att se Valedale-tränset i westernversion! Starboy (hästen på bilden) tycker inte om träns med nosgrimma, men jag vill ändå kunna rida omkring och känna Valedale-pride på honom! Än så länge har jag inte köpt något mer träns. Jag vet att marknaden kommer försvinna snart igen. men jag är liksom inte ute efter något särskilt träns just nu. :/

På bilden ovan ser ni också sadelväskan och benlindorna som man fick från de bortflugna Alla hjärtans dag-breven som dök upp den här veckan. Alltså ser ni hur snygga!? <3


Under veckan har jag spenderat ytterligare lite tid på Valentineracet och igår kväll fick jag svansrosetten. Äntligen! Bara tränsrosetten kvar då... Jag vill så gärna ha den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar