lördag 11 februari 2017

Sportlovspresent

I onsdags släpade jag mig till stan för att köpa Star Stable presentpåse. Jag blev lite orolig när den inte fanns på ICA, men så gick jag till Willys och hittade en! (Jepp, det stod bara en enda kvar på hyllan.)

En av mina favoritgrejer i påsen är musmattan. Det är lite synd att hästmodellen på bilden är gammal (för jag kommer nog aldrig äga en gammal andalusier), men mattan är ändå grymt fin. Jag har varit i behov av en ny musmatta i nästan ett år, så detta var perfekt.


Förutom musmattan gillar jag postern på ödesryttarna och pengarna. Pengarna ska jag lägga på en tredje urhäst och postern tänker jag sätta upp på väggen, om jag vågar. Den skulle sitta fint i mitt rum, men samtidigt vill jag inte att den ska bli förstörd!

Läsningen i Jorvik Gazette var trevlig, men innehöll inte mycket nytt. Mest stör jag mig på att bilderna som de har tagit från själva spelet är jättemörka; man ser knappt vad de föreställer! En tidning som är gjord av Min Häst borde ha bättre koll på acceptabel bildkvalitet, tycker jag. x)

Jag betraktar presentpåsen som en present till mig själv, för NU ÄR DET SPORTLOV. Som jag har längtat! Jag ska inte hitta på något speciellt, utan alla mina planer handlar om vanliga saker. Till exempel ska jag göra läxor, städa huset, spela SSO, inreda mitt rum lite bättre och kanske trycka egna fandom-tröjor. Det förstnämnda är lagom tråkigt, men när jag väl har tagit mig igenom det jobbiga kommer jag kunna njuta av lovdagarna. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar