söndag 25 september 2016

Finaste Figg

Jag tror jag har fått en crush.


Direkt när jag såg Isebell tänkte jag "Holy Hagrid vilken snygg outfit och frisyr" och sen när jag såg att hon använder ord som raring och hjärtat till en person hon inte känner, hörde jag Pauls röst i huvudet. Paul från Torka aldrig tårar utan handskar, alltså. His way of talking är mitt liv. Han pratar förskönat och lite släpigt.

"Men lilla hjärtat, jag är jude, jag firar inte heller jul. Men nu talar vi om att dekorera lägenheten med glitter och då är jag helt med."

Isebells repliker är rätt töntiga, måste jag medge. (Hon säger till och med med XOXO. Så kan en ju inte säga, sånt skriver en bara i gulliga sms.) Men de allra flesta av replikerna i SSO är ganska töntiga och riktade till unga personer, så jag försöker att inte bry mig! När Isebell gav sig av igen blev jag uppriktigt besviken, för jag vill hänga med henne mer. Hon sa att vi garanterat kommer mötas igen, i alla fall. Hurray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar