onsdag 4 januari 2017

Agnes Firelund är i snitt 7 år gammal

Ni vet 6- och 8-åringar som så heeemskt gääärna vill spela datorspel som de egentligen inte klarar av? Jag har ett par sådana i min närhet, så nu när VINTER-koden finns för alla nya spelare gjorde jag ett konto till dem, så att de får testa.

Det här är Agnes och Caramelqueen! (Och numera ingår även den helvita kaninen Bill i familjen.)


För det mesta kör jag tillsammans med dem. De turas om att spela medan jag sammanfattar alla uppdrag och ser till att de inte missar storyn. (De tyckte så illa om Loretta hah.)

De kom bra överens när det gällde utseende och namn, men när de spelar blir det ganska dålig stämning. Båda två tycker att den andra styr sämre, så de kivas om hur man ska och inte ska göra hela tiden. Mitt tålamod alltså... Det är stort, men nu blir det allt mindre...

Jag står ut ändå och hoppas att de hinner en bit på de två veckorna de är Star Rider. Jag passade på att testa Värva en kompis-funktionen och hittills har vi fått 150 SC var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar