fredag 27 januari 2017

Snyggingen tycker att min beanie är fin

Jag hjälpte Anni att göra reklam för hennes nya affär med beanies TVÅ gånger för att kunna snacka med intressanta människor. Den sovande konstnären orkade knappt vakna och mimaren sa ingenting. x)







Den snygga personen med skägg diggar mössan i alla fall!! Jag undrar fortfarande vad han heter, Kan vi inte få snacka lite mer med honom någon gång? </3


Mössorna är inte riktigt min stil, men jag tycker mycket om dem ändå. När jag väl köper en så kommer det bli den svarta med kattansiktet!

Priset, dock!? 9000 JS eller 90 SC för en mössa? Inflation??

2 kommentarer:

  1. Ja, allt har blivit så härrans dyrt. Jag minns när jag testade sso 2013 (på ett annat bortglömt konto) och det har förändras mycket. Väldigt mycket positivt, men även något negativt. Men visst, jag förstår att sso måste tjäna lite pengar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de måste ju ha pengar för att gå runt, men de lägger till så mycket fint att man själv blir fattig. xS

      Radera