onsdag 11 januari 2017

Skola, snö och söt Stjärnpojke

Nu är det grönt igen och nu är det skönt igen
för efter vinter kommer våren!

Idag började skolan igen efter jullovet och onsdagen var precis som vanligt, vilket är positivt, för onsdagar är min favorit-skoldag. När jag cyklade hem på eftermiddagen var det mindre trevligt. Stark motvind, uppförsbackar och ett ihärdigt snöfall (rakt i ansiktet) är inte så kul... Men jag klarade mig ända hem, obviously! Det tog omkring en timme och när jag nästan var hemma slutade det snöa. På bilden ser ni mitt vinglande cykelspår. Det såg fint ut med den orörda snön, men jag orkade knappt bry mig om det. Ville bara hem. :P

Onsdagar är även Le Grande Uppdateringsdag och idag töade snön bort på spelet! Jag är så glad över det! Den var fin i början, men efter ett par veckor längtade jag tillbaka till den färgstarka grönskan.

Nu ska jag spela SSO och låtsas som om jag inte alls sitter nedkrupen bland en massa filtar och har på mig torgvantar inomhus. Jag ska låtsas som om solen skiner och gräset är grönt. Att låtsas är en av de bästa delarna med datorspel och filmer.

När jag orkar ska jag ta bilder på mina hästar och skriva presentationer om dem. Pållen på bilden är världens sötaste mustang. Jag döpte honom till Starboy och tänkte kalla honom för Sirius, men så ångrade jag mig. Nu heter han Regulus. Starboy passar ju på det med.


Att njuta av solen i Hollow Woods <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar