söndag 29 januari 2017

Star Stable presentpåse

Jag har inte bra koll på vad det finns för SSO-merch just nu, men en presentpåse är tydligen på gång!

I Min Häst som kom i mitten av januari står det att påsen ska komma ut den 31 januari och innehålla bland annat posters, Star Coins, musmatta, örhängen och Jorvik-fakta. Jag har inte sett reklam om den någon annanstans, men det verkar vara en kul presentpåse. Får se vad den kostar sen!

Apropå Min Häst kan jag tipsa om att SSO förekommer i tidningarna ganska ofta. Till exempel har det funnits en kod som ger 7 dagar gratis SR och en annan som gav ett speciellt utrustningsset. Alla koder är dock unika, så om man vill använda samma erbjudande två gånger måste man ha två stycken tidningar.

Allra bäst är självklart att betala till StarStable, men jag vet att det finns många (speciellt yngre) spelare som inte har chansen att tjäna egna pengar att spendera. De blir säkert jätteglada av gratiskoder.

Om man inte vill prenumerera själv kan man se efter i sitt stadsbibliotek! Jag vet att i alla fall min bibbla köper in Min Häst. Om ingen annan person har hunnit före så kan man använda koderna i de tidningarna...

Utrustning från Min Häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar