onsdag 4 januari 2017

Prickig goth-mustang tar över Jorvik

I dagens uppdatering: TRE NYA MUSTANGER *.*
Bildkälla: www.starstable.com/se/article/3400
Min reaktion när jag såg den tigrerade mustangen på bilden ovan: "Wtf is this?!" Men sedan när jag loggade in ändrades min åsikt totalt (som tur var)...

I spelet är den tigrerade SÅ söt. Jag gillar den randiga manen och det är bara gulligt att den är så svart runt ögonen. De två stickelhåriga mustangerna är väldigt fina de med, och jag som alltid har svårt för att bestämma mig står nu inför ett svårt val...

De tre nya mustangerna
Tyvärr tror jag inte att min hudfärg passar till de tre bruna mustangerna. Deras röda, varma ton får mitt ansikte att se väldigt färglöst ut. Ska jag bry mig om det eller är det skitsamma? Jag gillar inte heller hur den tigrerades prickar ser ut på närbild, eller att den grå ser lite blå ut (precis som den svarta welshponnyn). Samtidigt är det lite "tråkigt" att köpa en helsvart (även om den är söt), för de mer speciella färgerna är ju mer fascinerande. ;)

De tre som kom till Jorvik i november
Jag skulle kunna räkna ole-dole-doff, men nej! För det är rätt kul att gå omkring och fundera på färg och namn. *.*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar