fredag 23 december 2016

Önskelista

Snälla tomten som just nu står i Jarlaheim... Här är en lista på mina (mer eller mindre uppfyllelsebara) SSO-önskningar:

Möjligheten att kunna samla köpta sminkningar och frisyrer i sin garderob! 
- Det skulle göra matchandet både smidigare och billigare.


Monoklar i fler färger än rosa
- Den rosa fick jag från jultomten och jag tror att det är den enda färgen som finns i spelet...? Jag älskar små detaljer som får en att sticka ut och monoklar är verkligen karaktäristiska grejer. En guld eller bronsfärgad sådan skulle verkligen förgylla en steampunk-outfit!

En islandshäst 
<3<3<3

En fjording med nya animationer
- Drömhästen ju. Vill ha en söt liten fjording med en tuff sicksack-man.

Star Coins 
- Självklart...

Coola outfits 
- Gärna fler alternativa kläder och utrustning som passar exempelvis steampunk och maskulin goth. Spelet har en hel del emo- och rockkläder redan, men det intresserar inte mig.

SSO fast som strategispel 
Jag vet inte hur det skulle se ut, men jag gillar strategispel och vill se en mix mellan eget tänkande och SSO:s fina grejer.

SSO fast som Minecraft 
Utan de stora pixlarna, men med funktioner som gör så att man kan samla, bygga och vara kreativ. Sånt är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar